уторак, 8. октобар 2013.

TASOS 2006 - TIRKIZNO SMARAGDNI RAJ

Posle fantastičnog boravka na Tasosu evo da iznesem svoje utiske. Kao prvo želim veliku zahvalnost da uputim svim dobronamernim ljudima koji su mi pomogli super komentarima i opisima ovog zaista čarobnog ostrva. Pošto je već toliko toga rečeno, pokušaću da iznesem svoje vidjenje i da stavim neke nove slike.

Agencija Perla

Išli smo preko agencije Perla iz Novog Sada. Naime, jako malo agencija radi 14 dana pa je bilo teško pronaći aranžman. Perlini službenici su bili jako ljubazni i izlazili su nam u susret po pitanju nekih zahteva i molbi. Jedino nas njihov predstavnik na Tasosu nije sačekao jer smo išli svojim prevozom pa smo morali sami da nadjemo kuću. Takodje nije našao za shodno da nas makar jednom obidje, tako da čoveka nismo ni videli. Sva sreća pa nam nije ni bio potreban.

Trajekt

Posle 13 sati vožnje do Kavale nije više bilo ni atoma snage da se vozi do Keramotija još 40km pa smo u Kavali ušli na prvi trajekt. Prinos je bliži Limenariji pa se time uštedi 18 km koliko ima od Limenasa do Prinosa.

Svi su nas ubedjivali da idemo iz Keramotija jer je jeftinije i brže ali mi definitivno računicu nismo našli. Karta iz Keramotija za kola je isto oko 11e a za putnike je jeftinije 1,5e i vozi 35 minuta.
Naime, od Prinosa do Tasosa 18km + Keramoti-Kavala 40km to je oko 60km razlike. Razlika u ceni trajekta za nas troje je bila oko 6-7e a toliko se benzina skoro potroši za tih 60 km. A Prinos je mnogo bliži kad idete iz Limenarije,Potosa i tih južnih destinacija. To što trajekt duže vozi, vi morate da vozite kolima do Kavale i opet se stiže u isto vreme u Kavalu, s tim što ste ovde uživali na trajektu uz galebove a tamo morali da vozite.
Dakle, zaključak, razlika u ceni zanemarljiva, a ovde uživate na trajektu. Ali ako neko više voli da vozi ok. Keramoti je naravno rešenje za one koji su u Limenasu i tu nema zbora. Za Keramoti su polascii mnogo češći. I pazite na raspored, rade drugačije, subotom, nedeljom, ponedeljkom, prilično im je komplikovan raspored.

Lokacija na Tasosu

Prilikom odabira mesta u kome ćemo boraviti, rukovodila sam se sledećom logikom. Pošto idemo svojim kolima možemo ići u mesto koje ima super plažu, ali nema sadržaja za uveče pa moramo da palimo kola i idemo u šetnju u neko veće mesto, ili da budemo u mestu koje je super za večernje sadržaje, a preko dana da kolima zujimo na plaže. Pošto je Tasos ostrvo gde je greh ne obići sve plaže, ova druga opcija je prevladala i izabrali smo Limenariju da uveče možemo samo da izadjemo u šetnju i da ne mislimo na kola, a preko dana se podrazumeva skitnja po plažama. Po ovoj logici moje mišljenje je da su najbolja mesta za bazu Limenarija (koja ipak nema svoje plaže), Potos i Limenas. Mada ipak glasam za južna mesta jer su vam lepe plaže bliže ovim mestima na jugu. Kada bih ponovo išla izbor bi bio Limenarija ili Potos, mada Limenarija ime više večernjih sadržaja.

Apartman Tina

Agencija je imala u Limenariji dve vile Tinu/Konstantinu i Vanu, pri čemu je Vana iz nekog razloga bila 50% skuplja.
Oko vile Tina se desila pometnja jer se nekim turistima u prethodnoj godini desio peh, kola su parkirali u kanalu pored vile i pri prvoj većoj kiši kola su im zavrsila u moru.
Ovako izgleda kanal danas

Vila Tina se nalazi na magistralnom putu i kad se dolazi iz Prinosa poslednja je kuća pre tog čuvenog kanala sa mostićima. Sa strane ulice ima lokal B-Home u prizemlju gde se prodaju elementi za kuhinje, vrata, i ostalo. U kuću se ulazi sa donje strane. Udje se u Limenariju, sa leve strane je BP pumpa, ide se 300m , sa desne strane se prodje supermarket i onda je  skretanje gde piše Dentist. Skrenete i tim putem idete do kraja i videćete levo kuću sa bazenom. Bazen se ne vidi baš sa nivoa ulice dok mu skroz ne pridjete, ja sam 3x prošla i nisam ga videla jer izgleda kao zid kuće posto je malo izdignut. Tina je uvučena izmedju dve kuće, ima mali bazen visine 1m sa jedne i 2m sa druge strane. To nije bazen za plivanje, više onako za brčkanje, možete stariju decu da pustite da se igraju dok ste vi u apartmanu. Kad je najveća vrućina bazen je u hladu pa nije loše za rashladjivanje. Kad smo došli bio je izuzetno čist. Oko bazena su ležaljke sa suncobranima i par stolova sa stolicama. Tina ima veliki i prostrani hol u kome se nalazi mali bar i recepcija U tom holu se nalazi 5-6 stolova sa stolicama, jedna sofa, televizor…sto je praktično ako dodje veće društvo zajedno može tu da se sedi uveče, igraju karte, gleda TV.

Vila ima 3 sprata, tako da uveče možete ostaviti otvorena vrata terase bez bojazni da će vam neko ili nešto uskočiti u sobu (jedino ako nemate poverenja u komšiju pored sebe nemojte to činiti). Mi smo bili na 3 spratu sa pogledom na ulicu. Apartman je bio prostran sa velikom četvrtastom terasom, dovoljno prostora za stvari i za kretanje po sobi, kupatilom pristojne veličine sa žicama za sušenje iznad kade. U kuhinji je bio aspirator tako da se nikad nije osetio miris kuvanja. Soba je čista,  lepo okrečena, sa par fleka od komaraca (ali za to su krivi gosti koji to rade, u svojim kućama sigurno ne ostave krvave fleke, a gazda ne može posle svake smene da kreči). Kuhinja je malo starija, sa izgrebanim elementima. Kupatilo je čisto, jedino što na Tasosu ne smete ubacivati papir u šolju već u kantu za djubre što je standardni problem na ostrvu. Jedina zamerka jesu mala uzana vrata za terasu, to su šiber vrata koja se otvaraju na jednu ili drugu stranu i zaista je uzan prolaz. Drugo kuća ima kosi krov i nema ni jedan bojler na krovu, tako da je netačna informacija o vrućini zbog bojlera. U sobi uopšte nije bilo vruće, bilo je par večeri kad sam se pokrivala ćebetom.
Pored kuće koja se nalazi pored Tine se nalazi parking gde smo parkirali kola. Jednom je gazda te kuće stavio kanap na parking sa natpisom Private-No parking, ja sam mu prišla i rekla da smo mi iz Tine i da li smemo tu da se parkiramo, na šta je čovek odgovorio potvrdno. Nisam shvatila u kakvoj je korelaciji taj čovek sa Tinom, ali sam videla da se tu muva.

Parking

Vila Vana se nalazi preko puta Tine. Njen vlasnik ima restoran Kostis na obali pored Muragia. Ulazila sam u hol kuće koji je jako mali i skučen sa foteljom, dvosedom, TV-om i ništa više. Toliko je mali prostor da je pano sa Perla informacijama stajao zalepljen na prozoru sa spoljne strane, jer unutra nije bilo  mesta. Vila ima apartmane u prizemlju koji su u nivou ulice, tako da ljudima virite u tanjir i krevet. Videla sam kroz otvorena vrata da je trokrevetni apartman za 50% manji od našeg u Tini, a terasa je takodje duplo uža, jedva da se stavi sto i dve stolice. Čuli smo od ljudi da su im žabe uskakale u sobu pa su nakon toga ti apartmani u prizemlju bili stalno zatvoreni. Kuća nema svoj parking i jedno vreme su se parkirali na našem dok gazda nije stavio kanap. Na osnovu svega navedenog zaključujem da Vana nije vredna tih para jer je plaža hotela Ralitsa koja je na minut od Tine i Vane neupotrebljiva.

Vila Vana

Ulaz sa zadnje strane bez parkinga

Plaža ispod Ralitse

Plaže

Što se plaža tiče to je zaista stvar ukusa. Ja ne volim plaže “a la Bečići”, gomila peska i nigde hlada nema, čista pržionica. Volim plažu na kojoj ima prirodnog hlada od drveća, stenja, da bude peskovita, mestimično šljunkovita, stenovita, sa čistom vodom. Ne volim monotone plaže sa ušoranim ležaljkama. Ono što me je oduševilo na Tasosu to je tirkizno smaragdna boja mora gde god da krenete. To me podseća na “naše bivše” more. Na koju god plažu da odete more je čisto. Mi smo obišli 90% svih plaža, na nekima smo se kupali, neke samo obilazili.

Aliki beach

Ubedljivo najlepša plaža….ali samo do 12h. Posle toga kao da ste na Adi ili u Budvi. Gužva je nesnosna, milion Srba i nešto Grka, svi vam sede na glavi, nepodnošljivo. Plaža je divna, ima hladovine ispod kafića, ima stazicu za šetanje, jednom rečju savršena. Moj savet ako idete poranite ujutro u 9h, tada ćete zaista uživati, sve posle 12h je mučenje. Kolima možete skroz do dole i ima hlada za kola. Sa druge strane je vetrovita uvala koja je prazna i retki se na njoj kupaju. Ako volite talase, savršeno rešenje jer nema gužve.

Notos beach

Ovo je jedna mala plaža koju smo otkrili pred kraj i na njoj se najviše kupali. Tačno na 2,5 km od crkve u izgradnji u Potosu 50m nakon skretanja za plažu Roso Gremos nalazi se ova uvalica koja se vidi sa puta. Tu ima puno parkiranih kola pa nećete pogrešiti. Plaža mala, ima ležaljke i suncobrane i ništa više. Voda tirkizno smaragdna, pesak sitan, vidite školjke i rakove u vodi, a preko puta veličanstveni Atos. U neko doba s brda sidje tip da naplati ležaljke i donose kukuruz i krofne. Drugih sadržaja nema, ali plaža je super. Bio je znak Notos Beach na putu ali ga je neko srušio pošto je malo u krivini, ali vidi se sa puta.

Metalia beach

Metalia je jedina vredna plaža u Limenariji. Peške se do nje dolazi penjanjem do brda na kome je žuta palata Palataki, pa silaskom niz stepenice. Može se sići i kolima ali je zemljani put jako loš i nije baš pogodan za svakodnevno drndanje kola. Meni se plaža jako dopala, vrlo je neobična zbog tih rudnika i ima puno prostora. Popodne je predivna, stene prave hlad. Ulaz u vodu je nezgodan zbog kamenih ploča ali na kraju plaže prema Potosu ima divan peščani ulaz i tu su se kupale sve same bebe, zaista je super deo na tom kraju.

Psili Ammos beach

Posle Potosa prema Alikiju nailazite na ovu jako lepu plažu. Ima hlada, ispod borova, ima stenja, ali i klasičnog peščanog dela sa ležaljkama. Na ovoj plaži za divno čudo nema puno Srba. Kažu da je voda hladnija jer ima slatkih izvora ali mi nismo primetili. Za kola na putu takodje ima dobrog hlada.

Tripiti beach

Plaža se nalazi na 1km od Limenarije u pravcu Prinosa. Velika je, peščana sa ležaljkama, ali se nama nije dopala. Kupali smo se na samom kraju plaže prema Prinosu i tu se isto kupaju bebe jer je divan peščani ulaz. Ima školjkica u vodi i na plaži. U ovom delu ima jako lepih kuća i apartmana. Na netu sam našla Rodon house i mislim da ga neka od naših agencija drži. Gazda Tine ima vilu Green day ili tako nešto sa bazenom koja je zaista divna. U ovom delu je velika koncentracija dobrog smestaja.

Giola

Ovo je prirodni slani bazen u steni, savršenstvo prirode. Nije lako doći do njega i zato tamo odlaze samo pravi avanturisti i entuzijasti.

Pefkari

Jako simpaticno mestašce sa hotelima duž obale, ali bez nekih drugih sadržaja. Hotel Akti  je sladak sa lepom baštom za ručavanje uz obalu. Na kraju plaže ima pešačka staza preko koje se stiže na neku plažu koja pripada kampu.

Što se plaže tiče iako je svi hvale mi se nismo nesto oduševili, prvenstveno zato što nema hlada što je nama imperativ. Kupali smo se jedan dan desno od one staže za skutere u moru, bili smo pripijeni uz zid nekog restorana dok nam je on pravio hlad. Voda nije loša, mada na nekim mestima ima nezgodnog pristupa.

Limenarija

Limenarija sem Metalia plaže nema ni jednu pristojnu plažu. Gradska plaža je sa prilično muljavom vodom, tako da nismo imali želju da se tu  kupamo. Odlično mesto za bazu ko ima kola, za sve koji nemaju kola i ne mogu da ih iznajme računajte s tim da je Limenarija jedino mesto na Tasosu sa baš losim plažama.

Potos

Potos  plaža je previše natrpana za naš ukus, peskovita, sa suncobranima od trske, ali zaista prevelika gužva. Ono što je lepo to su kafići uz obalu, sa finom muzikom, pa se smestite gde vam najviše odgovara.

Roso Gremos

Malo poznata plaža na 2km od Potosa. Ima lepu hladovinu i kao neki kamp. Nema gužve na njoj. Ona se nalazi neposredno pre Notos plaže i može se preko stena preci na Notos plažu.

Kekes beach

Ova plaža se nalazi pre Alikija iz pravca Potosa i ima ubedljivo najlepši zemljani put koji do nje vodi. Ima apatmana i taverni i jako je čisto i uredjeno, hlada na pretek. Plaža je stenovita  u vodu vode metalne stepenice. Idealno za ljubitelje istinske prirode.

Paradiso beach

Meni je ova plaža priznajem veliko razočarenje. Do nje se stiže jako lošim i strmim zemljanim putem. Ako idete peške, duša će vam biti u nosu, ako idete kolima jako je nezgodno mimoilaženje i kola se prilično drndaju po tom putu. Plaža je standardna pržionica, sa ležaljkama, nigde hlada nema. Parking je takodje na livadi, pa vam se kola usijaju. Ima talasa i more je zaista lepo, kao i sam pesak ali ja na takvoj plaži teško da bih izdržala od vrućine par sati. Prelepo ko voli, za mene definitivno ne.

Golden beach

Lepa peščana plaža u stilu Paradiso, ali je na samom putu pa je pristupačnija. Na njoj može da se nadje malo hlada i isto ima talasa. Ko voli takve plaže, savršena. Na grčkom se zove Chrissi Amoudia ili tako nekako.

Skala Potamia beach

Plaža nalik na Golden beach, velika i peščana, u potuno istom stilu.

Makriamos beach

Ova plaža se naplaćuje ali je ulaz posle 7h uveče slobodan. Mi smo jedno veče svratili da vidimo taj kompleks oko 8h uveče. Ceo kompleks je jako lep i uredan, ti kameni bungalovi se nalaze po serpentinama i jako je nezgodno ako dobijete neki u brdu. Terase su prizemne i ako uveče izlazite mislim da se moraju zatvarati da vam ne bi neko ili nešto uskočilo u sobu. Plaža je vetrovita i bilo je trave. Na sred vode ima gumena trambolina za skakanje. Okolo su sportski tereni, bazen, mali zoo vrt sa srndaćima. Nezgodno je što sunce jako brzo zadje iza brda i ovde ne možete uživati u njegovom zalasku, vrlo brzo se smrači. Kažu da tamo konstantno duva vetar i verovatno ima tih trava zbog toga. Mislim da je malo izvikana i nema razloga da to bude jedina plaža koja se placa, mislim da ima i lepsih.

Limenas gradska plaža

Za divno čudo gradska plaža u Limenasu je jako lepa i pristojna. Mi smo uveče posmatrali zalazak sunca i zaista je divno.  Na kraju ove plaže je Karnagio kafić u stenama i njihova plažica sa crkvicom na brdu, verujte prizor je božanstven.

Karnagio plaža

Nisteri beach

Kad se iz Limenasa krene u pravcu Prinosa nailazi se na čitav niz plaža. Nisteri je jedna od njih, jako lepa, ima kamp i vila Nisteri , ima hladovine, tog dana kad smo svraćali duvao je vetar i more je bilo puno trave. Ne znam da li je ovo slučaj stalno ili povremeno, uglavnom mi smo tog dana na celoj toj obali našli plaže sa puno trave.

Glifoneri beach

Mala plaža ali nestvarno lepa. Duvao je vetar i more je bilo puno trave.

Pachis beach

Nalazi se pored plaže Glifoneri, jako je lepa, ima hlada, a naravno i vetra i trave.

Glifada beach

Nalazi se ispod istoimenog hotela, na njoj se niko nije kupao jer je bila prekrivena travom.

Papalimani, Glikada, Tarsanas

Ne znam tačno kojim redom od Limenasa idu ove plaže, ali su vrlo slične. Ima hlada, ali kako sam već rekla i vetra i trave.

Rahoni beach

Ovo mesto ima jako finu plažu sa dosta hlada i prilično dugu. Problem vetra i trave kao i na ostalim na ovom potezu.

Skala Maries beach

Mesto ima tri plaže koje zaista lepo izgledaju ali na njima nema hlada. Pre Mariesa kad se ide iz Prinosa ima par mesta gde se zaustavljaju kola i mi smo išli na tu jednu plažicu na kojoj je parkiran neki stari camac. Tu je pesak beo, ima školjki, mi smo došli jedno veče da gledamo i snimamo zalazak sunca. Zaista je bilo nestvarno.

Naravno da ima još puno plažica na Tasosu i sigurna sam da svako može da nadje baš onu po svojoj meri.

Unutrasnjost Tasosa

Mi smo obišli ceo Tasos gde smo mogli kolima. Nismo išli tamo gde su loši putevi, npr. Kastro, za to vam treba džip ili iznajmljen auto. Obišli smo Kalirachi, Sotiras, Prinos, Rahoni, mesta u brdu koja su autentična i imaju svoju dušu. Postoji Mikro i Megalo Prinos što je drugo ime za Kazavite i tamo smo ručali u divnoj taverni ispod platana u hladu. Gužva je bila velika, svi Grci dolaze tu na jagnjetinu. U restoranu radi Bugarka pa se priča srpski kao i svuda na ostrvu.
Selo Panagia je takodje autentično, sa divnom crkvom i izvorom vode, prepuno djačkih ekskurzija. I tu smo ručali savršenu jagnjetinu, konobar je opet simpatični Bugarin sa odličnim znanjem srpskog.
Maries je manje mesto, mirno, zatekli smo čoveka koji na terasi svira buzuki za svoju dušu, a pored njega ženica i beba u kolicima. Čista porodična idila.
O Teologosu je već puno rečeno, zaista divno mesto, sa mnogo lepih kućica i detalja i naravno čuveni restoran kod Koste. Kosta ima malo šmek Zorana Radmilovica, kad prolazite kolima svira u zviždaljku i zaustavlja vas.  Veseo tip, slika se sa svima, nigde se ne reklamira, nije mu ni potrebno.

Kuća u Teologosu

Restoran u Kazavitima

Restoran Kosta

I cuveni Grk Kosta

Manastiri

Na putu prema Alikiju se nalazi najveći manastir Arhangela Mihaila. Na žalost renovirao se pa nismo mogli  ući u njega, može se šetati po dvorištu odakle se pruža divan pogled na more. Pri ulasku u crkvu bićete posluženi ratlukom.
Kada se krene u Maries postoji skretanje za manastir Uspenja Bogorodice. Manastir je jako lep, miran, mi smo bili sami kad smo došli, tamo smo zatekli sveštenika i jednog dečka koji priča engleski. Takodje smo bili posluženi ratlukom i fino smo se ispričali sa tim dečkom.
Imali smo jako veliku želju da stignemo i do manastira Sv.Pantelejmon. Do njega se stiže iz Sotirasa nešto dužim i boljim zemljanim putem i iz Kazavita kraćim i lošijim putem. Mi smo krenuli iz Sotirasa ali smo se posle 1km vratili jer je to bilo previše za naša kola. Jako loš put, vododerine, puno rupa. Bez džipa ili iznajmljenih kola ne pokušavajte.
I jos nešto, kad krenete u manastire pristojno se obucite, jako su uvredjeni kad im dodju polugoli turisti jer to pokazuje nepoštovanje prema svetinji. Imaju oni svoje kecelje i pantalone koje daju, ali nije to poenta. Poštujte mesto na koje ste došli i gledaće vas drugim očima. Nama su na primer dozvolili da slikamo i snimamo iako je u svim manastirima strogo zabranjeno.

Iris Gold

Fabrika zlata koja se nalazi pre Tripiti plaže kad se krene iz Limenarije. Kompleks je jako lep, ima divan sredjen park i zaista ga vredi posetiti čak i bez namere da nešto kupujete. Imaju nepregledne police sa divno dizajniranim nakitom, satovima i sl. Rade svaki dan do 10.30 uveče tako da to može biti veoma prijatna poseta.

Restorani

Što se restorana tiče naše največe razočarenje je bio čuveni Muragio. Otišli smo jednog dana na ručak i bili gotovo sami (možda je to bila greška, jer je za večeru sve puno i prepuno). Hrana je bila prilično loša.

Ono što jeste za svaku pohvalu jeste fast food Yummy, tu smo zaista najsladje jeli giros, palačinke (sve po 2e) , giros u porciji je zaista obiman i sve u svemu stvarno su odlični. Drže ga Rusi.
U Limenasu je odlična poslastičarnica Stamatis koja se nalazi pored luke na šetalištu, sa ubedljivo najlepšim kolačima i jeftiniji su nego u Limenariji.
Takodje u Limenasu smo videli restoran Zorba sa živom svirkom Cigana ali nismo večerali. I još sam zapazila jako lep kafić Pandora u kome takodje nismo bili ali nas je oduševio ambijent.
Naravno, jagnjetina u Teologosu kod Koste, u Kazavitima i Panagii (Elena taverna) se podrazumeva.

Šta reći na kraju

Nema šta nam se na Tasosu nije dopalo, priroda, more, ljupka Limenarija sa svim svojim sadržajima, divni kafići u Potosu, stare kućice u Teologosu, živa atmosfera Limenasa, zalasci sunca u Skali Maries, kukurikanje petla ujutro ispod vile Tina, pogled sa terase na Palataki noću, palačinke kod Yummy-ja….sve, ali baš sve… Šta da vam kažem kad smo uspeli da na Tasosu nabijemo kilometražu od 920 km. Tri puta smo računali jer smo mislili da je greška ali definitivno nije. Nema kutka koji nismo obišli i uživali u njemu.

Tasos vs. Krf

Na kraju mogu samo da dodam da svom nadimku Krfofil dodajem Tasosofil. Zaista je predivna priroda i more i iako je mnogo drugačiji od Krfa  osvojio nas je na prvi pogled. Pokušaću da napravim poredjenje ova dva ostrva.
Dakle kad je boja mora i čistoca u pitanju Tasosu idu svi poeni. Na Krfu ima divnih plaža ali se do njih ne dolazi kolima vec samo čamcima. Plaže u Dasiji, Guviji, Ipsosu i redom nisu ni prineti Tasosu. Priroda je bogatija na Tasosu jer ima puno borove i druge šume, imaju i eukaliptus na moje veliko čudjenje (kupili med od njega), ja sam se smejala a gde su koale. Putevi su takodje neuporedivo širi i bolji na Tasosu. Na Tasosu 40 km znači upravo toliko, na Krfu su jako uski i loši i 35 km vozite sat i više.
E sad, Tasos možete obići za 10 dana, na Krf ne pomišljajte bez 15-20 dana. Mi smo već 2 puta bili na Krfu i još nismo sve obišli. Mnogo je sadržajniji, ima više toga da se obilazi. Krf je više za mlade, ima ludjeg noćnog provoda, Tasos je za ljubitelje prirode, romantičare u duši i porodične ljude sa malom decom. Krf je mešavina različitih kultura i zaista predivan po tom pitanju. Krf je i deo naše istorije. Na Krfu i mala deca govore engleski, na Tasosu jedva da nadjete nekog ko pristojno govori, uglavnom smo pričali srpski jer ima puno Bugara i mahali rukama. Na biletarnici za trajekt žena natuca par reči i na kraju mi je dala dlan i olovku da joj napišem na dlanu jer nije razumela!!!! Nečuveno, na takvom radnom mestu nemati znanje engleskog.
Na pitanje sta je lepše odgovora nema. Lepo je i jedno i drugo svako na svoj način. Jedino što znam da bih se rado vratila opet i na Krf i na Tasos.

Papageorgiu

A sada moram da postujem nešto što ne znam da li ste imali prilike da vidite. Naime, pošto se ljudi žale na razne smeštaje, kada ovo vidite, ostaćete bez komentara.
U Limenariji iza restorana Muragio se nalazi najviša zgrada u gradu, hotel Papageorgiu. To je očigledno najstariji hotel pa je nadzidjivan 5 puta, zazidani neki prozori i terase, okolo napravljene skele, ma lakrdija od gradjevine. Unutra deluje pristojno, ali spolja katastrofa. Što je najgore čak i na najvišim spratovima, skelama ima ljudi.

Ovako izgleda hotel spolja.

A onda smo sa zadnje strane videli kako izgleda kuhinja u apartmanima ovog hotela na terasi!!! Obratite pažnju na police na zidu gde stoje šerpe, zatim rešo i elegantno izvedena sudopera.

Pa čik nek se neko žali! Mi smo crkli od smeha, a hotel pun ljudi.